“1953 میں، سان ڈیاگو، کیلیفورنیا کی ایک چھوٹی سی لیب میں،فلیجنگ راکٹ کیمیکل کمپنی اور اُس کے عملے کے تین ارکان نے ایرو اسپیس انڈسٹری میں استعمال کے لیے زنگ سے بچنے والے سالوینٹس اور ڈیگریزرز کی ایک لائن بنانے کا آغاز کیا۔ اُنہوں نے واٹرڈسپلیسنگ کے فارمولے کو کارگر بنانے کے لئے 40 مرتبہ کوششیں کیں، لیکن 40 ویں کوشش پر وہ زبردست انداز میں ایسا کرنے میں کامیاب ہو گئے۔ WD-40 نے جنم لے لیا۔ WD-40 کا مطلب ہے واٹر ڈسپلیسمنٹ، 40 واں فارمولا۔ یہ نام لیب کی کتاب سے نکلا ہے جسے اٗس کیمسٹ نے استعمال کیا جس نے یہ مصنوع تیار کی۔ کانویئر، ایک ایرو اسپیس ٹھیکیدار وہ پہلی کمپنی تھی جس نے WD-40 کو تجارتی طور پر استعمال کیا تاکہ اٹلس میزائل کی بیرونی جلد کو زنگ لگنے اور گلنے سے بچایا جا سکے۔ اس مصنوع نے اتنی اچھی طرح کام کیا کہ کئی ملازمین نے WD-40 کے ڈبے اپنے لنچ باکس میں ڈال کر گھر میں استعمال کرنے کے لیے اُچک لیے۔ کچھ سالوں بعد ، راکٹ کیمیکل کمپنی کے بانی اور صدر نورم لارسن نے WD-40 کو ایروسول کے ڈبے میں ڈالنے کا تجربہ کیا ، وجہ یہ تھی کہ شاید صارفین کو ان کی گھریلو ورکشاپوں اور گیراجوں میں بھی اس مصنوع کا استعمال مل جائے۔ “
1953
راکٹ کیمیکل کمپنی کی بنیاد 23 ستمبر 1953 کو نارمن بی لارسن، گورڈن ڈاسن اور جان بی گریگوری نے رکھی۔
1957
سائی ارونگ راکٹ کیمیکل کمپنی کے صدر کا کردار سنبھالتے ہیں۔
1958
WD-40 سان ڈیاگو، کیلیفورنیا میں اسٹور کے شیلفوں پر پہلی مرتبہ جلوہ گر ہوتی ہے۔
1960
کمپنی سائز میں تقریباً دوگنی ہو جاتی ہے اور عملے کی تعداد سات افراد تک بڑھ جاتی ہے جو کہ سان ڈیاگو کے پورے علاقے میں اپنی کاروں کے ٹرنکوں سے ہارڈ ویئر اور کھیلوں کے سامان کی دکانوں کو روزانہ اوسطاً 45 ڈبے فروخت کرتے ہیں۔
1961
امریکی خلیج کے ساحل کے ساتھ سمندری طوفان کارلا کے متاثرین کی تباہی کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے WD-40 کا پہلا مکمل ٹرک لوڈ آرڈر پورا ہوتا ہے۔ یہ سیلاب اور بارش سے تباہ شدہ گاڑیوں اور آلات کو دوبارہ قابلِ استعمال بنانے کے لیے استعمال ہوتا ہے۔
1969
جان ایس بیری کو WD-40 کمپنی کا صدر اور چیف ایگزیکٹو آفیسر مقرر کر دیا جاتا ہے اور کمپنی کا نام اُس کی واحد مصنوع WD-40 کے نام پر رکھ دیا جاتا ہے۔
1973
WD-40 کمپنی پبلک ہو جاتی ہے اور اوور دی کاؤنٹر درج ہو جاتی ہے۔ لِسٹنگ کے پہلے دن اسٹاک کی قیمت میں 61 فیصد کا اضافہ ہو جاتا ہے۔
1983
“فروخت 5 کروڑ 20 لاکھ ڈالر تک پہنچ جاتی ہے۔ بہت سی کمپنیاں تقلید میں مصنوعات متعارف کرانے کی کوشش کرتی ہیں، یہاں تک کہ چھوٹے سرخ ڈھکن کے ساتھ مخصوص نیلے اور پیلے رنگ کے ڈبے کو کاپی کرنے کی کوشش کرتی ہیں۔ قبیلے کے ارکان: 38۔”
1990
جیرالڈ شلیف کو WD-40 کمپنی کا صدر اور چیف آپریٹنگ آفیسر مقرر کر دیا جاتا ہے۔ بعد میں اُنہیں چیف ایگزیکٹو آفیسر مقرر کر دیا جاتا ہے۔
1993
WD-40 کمپنی اپنی 40 ویں سالگرہ 10 کروڑ ڈالر کی فروخت کا ریکارڈ توڑ کر مناتی ہے۔ یہ کمپنی نیس ڈیک ایکسچینج کی دس سب سے زیادہ منافع بخش کمپنیوں میں بھی شامل ہو جاتی ہے۔
1997
گیری او رِج کو WD-40 کمپنی کا صدر اور چیف ایگزیکٹو آفیسر مقرر کر دیا جاتا ہے۔
2001
“WD-40 کمپنی اپنے گھریلو برانڈز کو اپنے برانڈز کے پورٹ فولیو میں شامل کرتی ہے۔ X-14 ®، 2000 فلشز® اور کارپٹ فریش® کا اضافہ WD-40 کمپنی کو گھریلو صفائی اور دیکھ بھال کی مصنوعات میں رہنما بنا دیتا ہے۔ قبیلے کے ارکان: 227 “
2003
تھری-اِن-ون پروفیشنل لائن شروع کی جاتی ہے۔ WD-40 بِگ بلاسٹ® امریکہ میں متعارف کرایا جاتا ہے جس میں ایک بڑا سپرے نوزل ہے جو WD-40 کثیر المقاصد مصنوع کو بڑی جگہوں میں جلدی اور مؤثر طریقے سے پہنچاتا ہے۔
2004
WD-40 کمپنی برطانیہ میں قالین کی صفائی کی مصنوعات کا معروف برانڈ 1001® حاصل کرتی ہے۔ یہ ہیوی ڈیوٹی کلینر ڈیگریزر، انجن اسٹارٹر اور اعلیٰ کارکردگی کے حامل لبُریکینٹ کے تعارف کے ساتھ اپنی تھری-اِن-ون پروفیشنل لائن کو بھی وسعت دیتی ہے۔
2005
WD-40 کمپنی WD-40 اسمارٹ اِسٹرا® متعارف کرواتی ہے جس میں مستقل طور پر جڑے ہوئے اِسٹرا کی خصوصیات ہیں۔ یہ نیا اسمارٹ اِسٹرا 2 طریقوں® سے اسپرے کرتا ہے: اسٹرا کو کے نیچے کر کے ایک وسیع اسپرے کے طور پر اور اِسٹرا کو اوپر کر کے ایک دھارے کے طور پر۔ اسمارٹ اِسٹرا WD-40 کی مصنوعات کے حوالے سے نمبر ایک شکایت کو بھی حل کرتا ہے: چھوٹی سی سرخ اسٹرا کو کھو دینے کی۔ تھری-اِن-ون پروفیشنل لائن ایک خُشک لیوب کے تعارف کے ساتھ پھیلتی ہے تاکہ تیل کی باقیات کو پیچھے چھوڑے بغیر ہر قسم کی سطحوں کو چکنا کرنے اور محفوظ بنانے میں مدد ملے۔ اسپاٹ شاٹ انسٹنٹ کارپٹ کلینر ایک معقول ٹریگر اسپرے بوتل میں جاری کیا جاتا ہے۔
2008
WD-40 کمپنی اپنے مقبول ترین قامت کے WD-40 کثیرالاستعمال مصنوع کے کین کو اسمارٹ اِسٹرا ڈیلیوری سسٹم میں تبدیل کرتی ہے۔ WD-40 فین کلب کے ارکان کی مدد کی بدولت WD-40 کثیر الاستعمال مصنوع کے 2 ہزار استعمالات کی باضابطہ فہرست پہلی بار ظاہر ہوتی ہے۔ اسپاٹ شاٹ نے دو نئی ٹرگر والی مصنوعات متعارف کرواتا ہے: اسپاٹ شاٹ انسٹنٹ کارپٹ سٹین اینڈ اوڈور ایلیمینیٹر اور اسپاٹ شاٹ پیٹ۔
2009
WD-40 کمپنی WD-40 ٹریگر پرو® متعارف کراتی ہے جو کہ ایک بنِا ایروسول کی مصنوع ہے جس میں صنعتی صارفین کے لیے وہی WD-40 فارمولا ہے۔ WD-40 کمپنی بلیو ورکس® برانڈ متعارف کرواتی ہے۔ بلیو ورکس خاص دیکھ بھال کی مصنوعات کی ایک لائن ہے جو خصوصی طور پر صنعتی صارفین کے لیے اُن فارمولوں کے ساتھ ڈیزائن کی گئی ہے جو صنعت کی معیاری جانچ کو پیچھے چھوڑ دیتے ہیں۔
2011
“بلیو ورکس برانڈ شروع کرنے کی بصیرت کا فائدہ اٹھاتے ہوئے WD-40 کمپنی WD-40 اسپیشلسٹ® کو متعارف کرواتی ہے جو WD-40 برانڈ کے تحت تجارتی پیشہ ور افراد کے لئے تیار کردہ بہترین معیار کی مصنوعات کی ایک لائن ہے۔ ابتدائی مصنوعات کی لائن میں واٹر ریزیسٹینس سلیکون لُبریکینٹ، پروٹیکٹِؤ وائٹ لیتھیم گریس اور رَسٹ ریلیز پینیٹرنٹ اسپرے شامل ہیں جن میں بلیو ٹارچ™ ٹیکنالوجی شامل ہے جو کہ مصنوعی ایڈیٹِو کا ایک ملکیتی مرکب ہے۔ قبیلے کے ارکان: 334”
2012
WD-40 کمپنی WD-40 بائیک کمپنی بناتی ہے، ایک ایسا برانڈ جو خصوصی طور پر سائیکلنگ سے متعلقہ دیکھ بھال کی مصنوعات پر مرکوز ہے۔ WD-40® بائیک اعلیٰ کارکردگی کی حامل دیکھ بھال کی مصنوعات کی لائن اپنی مصنوعات کا ایک سلسلہ پیش کرتی ہے جس میں گیلی اور خشک چین کی لُبریکینٹس، ہیوی ڈیوٹی ڈیگریزر ، فومنگ بائیک واش اور فریم پروٹیکٹنٹ شامل ہیں۔
2013
WD-40 کمپنی اپنی 60 ویں سالگرہ مناتی ہے۔ WD-40 اسپیشلسٹ پروڈکٹ لائن آٹھ مصنوعات تک بڑھ گئی ہے۔ پانچ اضافی مصنوعات شامل کی گئی ہیں، رَسٹ ریموور سوک، لانگ ٹرم کوروژن انہیبیٹر، ڈرٹ اینڈ دسٹ ریزیسٹینٹ ڈرائی لیوب، مشین اینڈ انجن ڈیگریسر، اور الیکٹریکل کانٹیکٹ کلینر سپرے۔ WD-40 اسپیشلسٹ کی کامیابی کے ساتھ، WD-40 کمپنی کلیدی سیکھ سے فائدہ اٹھاتے ہوئے اور اُس کو لاگو کرتے ہوئے بلیو ورکس برانڈ کی پیداوار بند کرنے کا فیصلہ کرتی ہے۔
2014
WD-40 کمپنی GT85 حاصل کر لیتی ہے جو کہ کثیر المقاصد موٹر سائیکل کی دیکھ بھال کی مصنوع ہے جو بنیادی طور پر برطانیہ میں فروخت ہوتی ہے۔
2015
WD-40 کمپنیWD-40 ایزی ریچ فلیکسیبل اِسٹرا™ کو امریکہ میں متعارف کرواتی ہے۔ 8 انچ کے منسلک لچکدار اِسٹرا کے ساتھ جو مُڑتا ہے اور اپنی شکل برقرار رکھتا ہے، یہ ناقابل رسائی جگہوں تک پہنچ سکتا ہے: پلمبنگ کی مشکل جگہیں، انجن بلاکس کے پیچھے، مشکل سے رسائی رکھنے والے قلابے، رولرز اور بہت کچھ۔
2016
“2016 میں ، WD-40 کمپنی اسے WD-40® اسپیشلسٹ® اسپرے اور اسٹے جیل لُبریکینٹ کے ساتھ کشش ثقل پر قائم کرتی ہے۔ نہ گرنے والے فارمولا جو وہیں رہتا ہے جہاں یہ اسپرے ہوتا ہے، یہ عمودی سطحوں پر 12 گُنا دیرپا لُبریکیشن مہیا کرتا ہے۔ قبیلے کے ارکان: 445”
2016
بعد میں 2016 میں، چار نئی اعلیٰ کارکردگی کی حامل گریسز WD-40 اسپیشلسٹ کے خاندان میں شامل ہوتی ہیں۔ ان کی اعلی درجے کی صنعتی طاقت کی ٹیکنالوجی مخصوص زیادہ درجہ حرارت، دباؤ اور نمی کی مشکلات کو سنبھالتی ہے، جبکہ انہیں آرپار کی آلودگی کے نتائج کے بغیر کام پر تبادلہ کرنے کی سہولت دیتی ہے۔
© 2025 WD-40 Company.
جملہ حقوق محفوظ ہیں