Moto GP
پرامک ریسنگ نے 2002 میں MotoGP ورلڈ چیمپئن شپ میں ڈیبیو کیا اور لگاتار دو سال تک اسے Pramac Honda Racing کہا جاتا ہے۔ وہ ابتدائی طور پر Tetsuya Harada کے ساتھ اپنی Dunlop rubberized Honda NSR500 پر تعاون کرتا ہے اور پھر Bridgestone ٹائروں کے ساتھ RC211V پر 2003 میں Makoto Tamada کے ساتھ کام کرتا ہے۔ 2016 کے سیزن میں، OCTO Pramac Yakhnich کی ٹیم نے دو رائیڈرز Danilo Petrucci اور Scott Redding کے Ducati Desmosedici Gp 2015 میں سوار ہونے کی تصدیق کی۔ آسٹن گراں پری (United States) میں چھٹا مقام اور بہترین آزاد ٹیم کا ایوارڈ جیت کر سکاٹ ریڈنگ کا آغاز بہت امید افزا ہے۔ )۔ انگلش رائیڈر نے اپنا پہلا پوڈیم پریماک ریسنگ کے ساتھ Prenac میں حاصل کیا اور اس بات کی تصدیق کی کہ وہ جرمنی میں درج ذیل GP میں چوتھے نمبر پر ہے۔ اس کے علاوہ آسٹریا میں ریڈنگ نے آٹھویں مقام کے ساتھ ایک بہترین نتیجہ حاصل کیا جو بہترین آزاد ٹیم کے ایوارڈ کے قابل ہے۔ Octo Pramac ریسنگ کے لیے 2017 ایک غیر معمولی سال ہے۔ ڈینیلو پیٹروچی سیزن کے عظیم مرکزی کرداروں میں سے ایک ہیں۔ Terni ڈرائیور نے Mugello میں شاندار تیسرے مقام کے ساتھ 4 بار پوڈیم کو فتح کیا اور Assen اور Misano دونوں میں فتح کے قریب ہے۔ پیٹرکس کے لیے بارسلونا، جرمنی، میسانو اور جاپان کے جی پیز میں بھی چار بار اگلی صف میں۔ Octo Pramac Racing ٹیم رینکنگ میں چھٹے نمبر پر ہے۔ 2017 کے سیزن کے اختتام پر، ٹیم نے جیک ملر کو 2018 کے MotoGP سیزن کے لیے نئے سوار کے طور پر رکھا ہے۔ پراماک ٹیم کے تمام مکینکس نے الما پراماک ریسنگ ٹیم کے سواروں کی بائیک کی دیکھ بھال اور دیکھ بھال کے لیے WD-40 اسپیشلسٹ موٹو لائن کی مصنوعات کو استعمال کرنے کا انتخاب کیا ہے۔
Achievements
© 2025 WD-40 Company.
جملہ حقوق محفوظ ہیں